Google+ Duzina de cuvinte | ComiCultural

vineri, 17 ianuarie 2014

Duzina de cuvinte



Bibliofobie


Din prăbușirea calului vă scriu.
Din sfâșierea greabănului viu

Cu unghiile mele defecate
De-o biblie gravidă de păcate.

Cu sângele lui Iuda a fost scrisă.
Gestată, avortată și proscrisă.
Iar eu, apostol stoic și morbid,
Am fost părtaș la-ntâiul genocid.

Blasfemic, mă întorc din risipiri,
Laș colportor de tainice huliri...
Căderea, cu clemență, mi-o absoarbe
O cârtiță cu degetele oarbe.

Mă uit la cer cu-n soi de expectanță:
Un grandios brevet pentru speranță...
Mă uit la pașii rupți din talpa moartă:
Și pașii vor s-o ia spre altă soartă...

M-aș re-ntrupa din brazda masochistă,
Golem descins din tagma defetistă...
Resimt polifoníi demonizate:
Colaj de alizee deshumate...

Din carnea biciuită de angoase,
Țărâna-și trage seve ulceroase.
Miasme funerare mă-mpresoară.
Sunt anorganic smuls dinspre afară.

___________________________________

Epilog nemoralizator:

Deloc bucolic. Parțial satanic.
Bălit de-amocul  ”Fi”-ului  balcanic... 
Un cârd de gânduri v-aș mai fi turnat...
Dar cârdu-l simt oleacă deschegat...

(bălit = ”furat”)

____________________________________

poemă scrisă la comanda PSInceră a celei ce găzduiește DUZINA DE CUVINTE .
TEMA săptămânii: să compactăm într-un text coerent cuvintele: card-cârd, golem, bălit, colaj, greabăn, bucolic, clementaclemență, genocid, blasfemic, colportor, grandios, brevet.
AICI găsiți alte și alte cuvinte potrivite, pe teme îndelung ”suferite”. Colegi blogosferici, cu inimi mari și suflete încăpătoare.


Foto: The tree of lost souls
Sursa: Deviantart

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...